خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/15 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عصر امروز انجام شد؛

تشریح برنامه‌ سالانه کارگروه‌های راه و ترابری و انرژی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز

نشست کارگروه‌های راه و ترابری و انرژی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کارگروه‌های راه و ترابری و انرژی بنیاد بین‌المللی خیرین بدون مرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کارگروه‌های راه و ترابری و انرژی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز بعد از ظهر امروز (دوشنبه 15 مرداد ماه) به میزبانی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست ابتدا سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی گزارشی به اهمیت اقدامات و فعالیت های مردم نهاد به منظور حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت خصوصا مردم غزه پرداخت و بر ضرورت عملیاتی کردن برنامه های کارگروه های تخصصی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز تاکید کرد.

همچنین در ادامه نشست، رییس کارگروه راه و ترابری به تشریح نمودار سازمانی کارگروه متبوع خود پرداخت و از جزئیات برنامه های پیش بینی شده در حوزه زیرساخت های حمل و نقل، شبکه لجستیک ریلی، جاده ای، دریایی، هوایی و غیره تا پایان سال جاری گفتند.

در این میان، رییس کارگروه انرژی نیز به معرفی اعضای کارگروه متبوعش خود پرداخت و آخرین وضعیت نیازسنجی مردم در باریکه غزه به آب آشامیدنی و همچنین شبکه تامین انرژی اعم از برق و سوخت را تشریح کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381725
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار